11 de set. 2011

PRIMERA CURSA CAPUY de la TEMPORADA

Avui s'ha donat el "pistoletazo" de sortida a les curses CAPUY del curs 2011-2012. Serà segurament un any de curses formidable i volem que sigui un retrobament dels CAPUYS de tots els temps... A veure si ho aconseguim. Sota el lema "Fes nou el CAPUY" us volem engrescar a participar en mil i una curses i sobretot a animar i acompanyar els CAPUYS i CAPUYES que cada diumege surten arreu de Catalunya (i Donosti) a fer una mica de vida sana!!!


Avui m'he trobat jo sol a la cursa de l'11 de setembre a Mataró, però la setmana que ve a la tradicional cursa de la Mercè ens retrobarem una multitud de CAPUYS i CAPUYES disposats a fer família en aquesta cursa que s'ha transformat en una de les curses obligades del calendari inicial del curs... Doncs res... Molts ànims a totes i tots!!! Una abraçada dels més joves als més veterans!!!


Us deixo una imatge de la primera, espero que vinguin moltes més!!!



5 comentaris:

  1. Al Poblenou 4 korrikolaris hem iniciat la temporada en una de 10. Galli ha petat el crono amb 44 minuts, marc i jo 47 i en Carles 49. Això tira!

    ResponElimina
  2. Felicitats a tots!!!! A veure si compartim els vostres calendaris, potser ens haguéssim afegit algú més!! Bona temporada capuys i molts qm!!!!!

    FORÇA CAPUY!

    ResponElimina
  3. A veure si poseu els vostres plannings de curses!!! Així gent com jo podem anar a acompanyar-vos al final de les curses i veure'ns unes clares!!!
    una abraçada a tots els CA Puys

    ResponElimina
  4. Ei! Comença el curs de les curses també! A veure si ens veiem més sovint aquest any i compartim més quilometres! Molt bo: Fes nou el CAPUY!!!
    Una abraçada!

    PD: Vyns, fas la Matagalls?? Ánims!!!!

    ResponElimina
  5. Oju amb les malles que regalaven a la cursa de Mataró, que són una MERDA i es trenqen de seguida! Jo vaig escaldat per culpa sevaaaa!!!!

    ResponElimina