16 de gen. 2011

Avui... Cursa de Sant Vicenç a Mollet!!!

Ja, per segon any, alguns CAPUYETS hem estat a la cursa de Sant Vicenç de Mollet. És realment una cursa guapa. 4 quilòmetres urbans i 6 per l'espai natural de Gallecs... Una miqueta de cros. I a mi personalment, m'agrada bastant. Poca gent (uns 800) i per tant no està gens massificada, camisetes de la teva talla arribis a l'hora que arribis, un bon entrepà de pernil, i un recorregut bonic. Ens ho hem passat d'allò més genial! Èrem gent de Capuy com Òscar, Glòria, Raül, Marc, Carles, Francesc i jo mateix, però alhora són gent de GERAC i de CAN PITIFLÚ tot preparant-se per a la trailwalk!!!! Ha estat una matiné esportiva molt encantadora!!! A veure si en la propera ens podem trobra més CAPUYS i CAPUYES!!!! Bona setmana...

3 comentaris:

  1. Gran curs i gran companyia! Moltes gràcies Vins per tirar de mi i acompanyar-me tota la cursa!!! A mi també m'agrada molt aquesta cursa.
    Una abraçada!

    ResponElimina
  2. Avui per tu i demà per mi... És un plaer córrer amb tu i amb els altres capuys i la incondicional Glory... Llàstima que no ens trobem com abans en les curses amb els clàssics... A veure quan tenim 1 oportunitat...

    ResponElimina
  3. Jo m'he trobat en Ramon i l'Eduard a Terrassa. Felicitats, Edu per la marca. Rècord! I felicitats per la teva, Ramon, que no sé si és récord o no però està genial!

    Anava amb el Roger, que m'ha portat fins el 19 i poc, on m'he desinflat totalment. Ell ha acabat en 1'34'30 i jo en 1'35'12. Molt content, perquè apuntavem molt més baix.

    Olé els de Mollet, sembla que ha estt ràpida, no?

    Fins la propera.

    ResponElimina