17 d’oct. 2010

Triatló de Barcelona 2010


La Triatló Olímpica ja ha arribat (tot i que ens faltaven 7 kms de bici per ser veritablement olímpica). Bones sensacions, però transicions molt lentes (ho haig de millorar). A la mar m'ho he pres amb massa calma, com la l'estat de la mar (molt diferent que l'any passat, eh Jordi?). Després a la bici, primera volta per conèixer el terreny i després agafant ritme. Finalment, a la cursa a peu, han hagut de passar 3km per agafar un bon ritme. Arribada a la meta: Mònica, Berta i Jan i pares, molta alegria i emoció. JA SÓC TRIATLETA OLÍMPIC (gairebé)!

Jo si que he vist el Pau al carrer Marina, FELICITATS PAU, ETS UN CRACK!

Ànims CAPUY! Ens trobem a la Behobia, ja queda menys! Aupa, Capuy!

4 comentaris:

  1. Ostres com està la família Ramon!!!
    Esteu "on fire"!!!
    Moltes felicitats triatletes!!!
    ...esperant l'altre crònica del Pau!... jejeje!!!

    ResponElimina
  2. Felicitats, Ramon!

    Jo he deixat escrita la crònica al meu blog: http://xucrut.blogspot.com/2010/10/triman.html

    No puc esperar que arribi la Behobia. Voleu quedar per fer alguna tirada conjunta/excursió el cap de setmana vinent o el proper?

    Una abraçada

    ResponElimina
  3. Moltes felicitats, TRICAPUYS!!! Sou uns herois i uns p.. cracks!

    a10!

    ResponElimina
  4. És impossible seguir la vostra "estela"... Esteu trencadors!!! Sou els meus ídols!!! Jo de gran vull ser com vosaltres... FELICITATS!!!

    ResponElimina