12 de set. 2010

Cursa del Poble Nou

Ja ni un entrepà de butifarra ens anima! Ahir el Vyns sol a Mataró i avui ens trobem en Ramon Ramon Sr i un servidor com a un parell de professionals del C.A. Puy amb les nostres respectives samarretes! El tercer membre (!) ha estat en Pau que cada vegada és més professional en el seu equipament (tot i el dorsal enganxat amb cinta aïllant)

No m'he pogut quedar al final i per tant la foto que publiqui en Ramon serà d'ell sol però tinc testimonis de la meva participació!!!

Després direu que tenieu casaments, cansaments, petritegis i tal... gravíssim!!! No patiu, ja seguirem nosaltres amb el clum :P.

52:29 pels frikiquadres de'n Vyns (no tinc posició perquè he anat de piratilla :))

Vinga, aviam si ens trobem a la propera!!!!


Petons i abraçades

Raül (esperant la crònica i foto de'n Ramon!)

2 comentaris:

  1. Ara es comença a notar qui sent els colors... Jejeje és broma... Només una estratègia per a què tornem a comentar i publicar al nostre bloc... Salut capuys i capuyes...

    ResponElimina
  2. Jooooooooooooooooor!!!
    Jo no hi he anat pq tenia sortida de monis i pq no sabia de ningú que la corregués :'(
    Però el proper diumenge estaré a la cursa de la Mercè que no la corre quasi ningú...
    Ens veiem!!!

    Un petó i felicitats als que han encetat la temporada!!!

    Glòria

    ResponElimina